Vietnam.

Vi har hunnit med så oerhört mycket på en vecka. Här kommer en bildbomb oss ska jag skriva om vår resa hittills;
Landat i Ho Chi Minh(staden där alla kör moppar som ni ser) där har vi gått på krigsmuseum, vi har gått på marknad, upptäckt nattlivet, umgåts otroligt mycket.
Sedan tog vi en tripp till Mekong deltat för att se hur folket som lever där har det. Vi hyrde en båt, fick se på när de tillverkade risnudlar, cykla runt på en ö, äta goda friterade pannkakor och ja. Det var underbart, + att hotellet vi fick bo på var superlyxigt.
Nu har vi flugit till Hanoi, och tagit nattåget till Sapa, som befinner sig 2 mil från den kinesiska gränsen. Idag så har vi promenerat och fått se vacker utsikt samt varit på ett barnhem. Imorgon åker vi tillbaka till Hanoi där vi bland annat ska besöka Halong bay. Nu fick ni en liten update, kraaaam.

Söndagskväll

Åter i Norrland hos mamma och pappa. Så underbart att få komma hem och umgås med dem nu det sista.  Imorgon vid lunch bär det av mot Sandö, och sedan på natten mot Arlanda->Dubai-> VIETNAM!

Jag har haft det så mysigt i Göteborg och det var skönt att få komma ner till Markus, dock oerhört lång resa och mycket pengar, men så fick det bli. Jag har nu packat och fixat massvis inför resan, och ska nog snart lägga mig och se kungarna av Tylösand med hjärtat! Godnatt på er!

Göteborg.

Klev på nattåget halv 12 och sov till 8 imorse, nu är jag strax framme och det är så sjukt bekvämt att bara ta nattåget ner, tar typ 3 sekunder och man hinner knappt tänka så är man framme.

Iallfall, först ska jag på arbetsintervju och sen blir det att umgås med mitt hjärta. Vi får helt enkelt se vad Göteborg har att erbjuda denna gång! Kram på er.

Tisdag

Måste seriöst tipsa om denna bodylotion, som luktar så otroligt gott och den är inte heller dyr. Så bra köp.

Iallfall är det tisdag idag, skola som vanligt och ikväll blir det att hänga med tjejerna som vanligt, hihi. Åker faktiskt till Göteborg med nattåget imorgon, ska gå på arbetsintervju och ha det underbart med hjärtat. Det kommer att bli kul. Ha det bra, kraaam.

Söndag.

Bild tagen på lovet, då det vart träning på aqua, precis som igår fast med mammi.

Jag har nu anlänt till Sandö och hunnit med träning samt ommöblering, var tvungen att flytta tvn till ett antennuttag och då fick det bli en hel ommöblering.. Just tryck i mig två äggmackor och ligger nu och kollar på reprisen av Melodifestivalen. Iallafall var det en bra helg endå, fick en uppsats bortgjord, hann jobba två arbetspass, träna och umgås med kära mor och far. Nu blir det att fortsätta titta på mello och kanske slumra till medans. Godnatt!

Plugg en lördagkväll.

Jobb hela långa dagen, började klockan 9 och halv 5 slutade jag. Drog mig till gymmet och sedan dess har jag suttit fastklistrad framför datorn och skrivit en uppsats, mitt liv suger. Klockan är 10 en lördagkväll och jag hann inte äns se melodifestivalen. Nu ska jag stänga av datorn och försöka hitta någon repris, sen blir det sova, för det är jobb imorgon med. Vad gör jag med mitt liv.... Herregud.

Fredag

Då har man fått helg återigen. Skrev nyss ett fyra timmars långt prov, fyy vad seg och less jag är nu. Nu är det bara att vänta på resultatet, så får vi se. Iallafall är jag påväg hem nu för en lång jobbhelg, men ska passa på att plugga och ta det lite lugnt också. Trevlig helg på er!

Onsdag

Gomiddagen idag fick stå för dagens bloggbild. Vi hade friluftsdag idag, det var strålande sol ute så otroligt skönt att få vara ute medans det varar.

Inte så mycket har hänt sedan sist, mer än att skolan har dragit igång och vi har ett nytt skolområde, nu om genetik! Strax ska jag köra ett ryggpass lite lugnt, och sedan plugga! Sedan mysa med vännerna och killen såklart. Kram på er! Ska bli bättre på att blogga, jag lovar.

Vietnam om 18 dagar.

Köpt mig en bikini som var så himla söt! Så nu känner jag mig lite redo inför Vietnam. Hur sjukt är det att hela klassen lyckats spara ihop till en tre veckors resa till Vietnam?

Sportlov

Nu är jobbdagarna över och jag har varit ledig sen i tisdagskväll. Åkte till Jossan i Ö-vik för massa mys, och dagen därpå kom även Matilda och Vickan för då vart det sushilunch, mums. Sedan tog jag bussen till Sandö för att umgås med hjärtat och ska även försöka plugga lite nu på dagen. Nu blir det frukost.

Söndag

Haft en skön helg med jobb både fredag, lördag och idag. Igår vart det även sushikäk och fest för fina Jennifer som fyllt 19 år. Är ganska slut nu och jag även fått en brännskada på handen sen idag på jobbet, gör fruktansvärt ont och är jag utan något kylande i cirkus 30 sekunder känns det som att ett strykjärn ligger mot handen. Huvva. Dessutom högerhand.. Aja, nu blir det en lugn kväll med filmmys.